Friday, August 30, 2013

Trying kajal eyeliner

One word to describe kajal eyeliner: Awesome!

Boleh pakai with or without eyeshadow. Effect dia sangat gorgeous. Macam magic stick gitu.

Jenama? Yang aku pakai ni takde jenama pun. Beli kat kedai india (area masjid India).. haha. Murah je pun. Dua ke tiga inggit jer.

Dengan kajal, senang gila nak create line atas / bawah eyelids. Nak buat smokey effect pun senang :)

Dalam gambar bawah ni aku just pakai kajal kat bahagian atas eyelids pastu pakai MAC eyeshadow warna Print & Sketch. Kalau pakai kajal bahagian bawah eyelids sure mata nampak galak. Tapi aku suka camni lagi. Nampak natural :)

Jangan suruh aku buat tutorial makeup coz aku takde video cam. Video yang dalam camera kompak canon ada lah. Atau video notes II. Tapi aku tak pandai guna.. huhu. Unless ada yang nak ajar camne guna :p~

No comments: