Monday, April 18, 2016

Misi Travel pulak.. banyaknya misi

Suka tengok my sis living her life right now. After how long sis? 6 miserable years?

Pada aku, dia travel bukan sebab dia nak enjoy. Dia dalam process nak bina kekuatan diri. Create her own happiness. Single & happy!

When you can create your own happiness, you don't need others to make it happen. 
... by aD aBdullah (hamboi.. dah pandai bermadah aku nijam)

Oh yes, teruja dengan my sis travel sana sini. Aku pun decide nak travel sekali. So tahun ni, nak start travel dekat2 dulu.. warm up. Cari pengalaman bawa kiddos travel or backpacking kat negara keliling sebelum travel lagi jauh 

:)




Picture taken at Bakalalan, Sarawak. Love this place. Tempat terpencil yang sangat menenangkan :)

Honestly, aku suka travel dalam Malaysia je. Ada banyak lagi tempat menarik kat sini yang aku belum penah pi. 

Tapi.. sejak Ariff duk sebut2 nak pi main salji.. nak pi China.. nak tengok flower bloom during spring.. nak tengok pyramid. So, why not kan? 


No comments: