KENGKAWAN

Monday, June 05, 2006

uuu.. cakit


tader masa mem-blog. esok je lah aku apdet ttg trip ke gunung Yong Yap.. juz nak jot down few things.. wiken nih, aku dapat 2 souvenir..

  1. kain batik - pagi tadi sampai je KL sentral, one of my fren bagi selai kain batik. kaler perpel.. *comei*.. arituh dia belikan masa dia pegi outstation ke kelantan (hey.. thanks a lot!). boleh bwk naik gunung.. *hehe*
  2. yong yap trip - kaki kanan aku injured masa nak turun gunung semlm. tergelincir pijak kayu balak licin.. ntah berapa kali aku jatuh berguling-guling dari atas bukit dgn haversack berat lagi.. sebijik cam dlm pilem hindustan.. sakit beb.. tulang kering bergesel dgn akar kayu. panjang giler luka sampai nampak isi putih kat dalam. pagi nih dh start bengkak. maybe sbb terlalu byk jalan + bawak beg berat. jap lagi nk pegi jumpa dokter.. harap sumer ok.. err, abeslah, camner aku nak menapak naik tangga balik umah? dah la umah tader lif.. tingkat atas skali plak tu (tiga tingkat je - tp sakit gak arr).. ni la susahnya menyewa sengsorang.. *sighs*.. tawakkal je lah.. aper pun, aku tak menyesal & aku takkan give-up masuk utan.. (thanks yong yap!)

8 comments:

AT80 said...

meh kita tolong... ehehehe *sambil garu kepala yang gatal sikit*

noname said...

sakit kaki!!! siannye dia...
pls take care of this 3 things.
1-backbone 2-waist 3-knee

if u're not take care of this things... u'll retire erlier.

noname said...

ish ish ish...
panjangnya luka dia.
dah turun harga.
beware of ur step!

amizgig said...

at80 @ cC :
macik ok je.. *grin*

noname:
macih atas advise.. saper nih <<-- rasanya dah tiga pat kali tanya awk nih saper.. jwb la.. blasah kang..*gurau*

silent reader said...

meh saya tlg pikol cik aD naik tangga *winks* saya ni ahli bina badan negaro. setakat pikol cik aD cam pikol budok je ler..

amizgig said...

silent reader:
wah.. molek la tu.. bila nk start? mueheheh

noname said...

pls upload ur new pic of ur leg when it was no more scar on it.

amizgig said...

noname:
erk.. hehehe.. klakar la permintaan awok nih.. ok, nnt aD upload.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...