Friday, June 23, 2006

tukar plan

ptg semlm, adik lelaki aku yg no.2 dtg KL. lelepak ngan dia kat opis jap sementara tggu jln kat KL nih clear. pastu gerak ke tmn melawati jumpa sorang lg adik lelaki aku.. syian adik aku yg sorang nih. kering je aku tgk dia. ngengada nak menyewa ngan kekawan kat KL ni. kalau dh keje tu tak kisah la.. nih praktikal je.. bukannya ada elaun pun.

on d way blk umah, cam biasalah.. kalau tak sesat tu, bukan aku la namanya.. bengang gak la adik aku drive mlm tadi. mana taknya, ntah baper kali kitaorg duk pusing zoo negara tu cari jalan balik.. sampai dia cakap..

"along, kut yer pun nak pegi zoo, tunggu la taim siang"..

"pasnih, kalau kita jumpa catu caves lagi, along turun la kat sana ek?"

erm, nmpk nya wiken nih aku terpaksa kensel sumer plan.. all d`siblings will be in KL. derang nak sangat pegi sunway lagoon (aiyark.. baru rituh pegi sana).. taper lah, family comes first aite?

eniwei, since aku kena ikut plan derang sabtu nih.. utk ahad plak, derang kena ikut plan aku.. *gelak jahat*.. aku plan nk bwk derang trekking.. tp, tgk keadaan cuaca dulu. risau gak kalau trek licin. kalau apa per jadi kat aku taper.. jangan kat adik-bradik aku sudah lah. harap semuanya ok wiken nih..

p/s: dear frens (u know who u are).. sory tak dpt polow gi kem. guess u guys hv to proceed without me lor.. hv fun ok. kim salam kat sumer member kem, esp kak Lela.

7 comments:

Anonymous said...

no prob...nanti kami sampaikan salam makcik kat k.lela erk... cik ad pon jgn nakal2 sangat.. kalau g treking tu.. jg diri bebaik..trutama kaki yang terseliuh tu hari g GBM tu.. key..cow sin.

Anonymous said...

mr_flizo:
uuu.. syedih tak pat gi kem.. tak dpt tgk korang buat 'banana dance'.. or buat dance apa tu.. 'muka-tepi-blakang'..?? ckp kat chua, kalau buat flying fox, jgn citer lelebih.. blaa la jgn eksen..

Anonymous said...

aik?.. ilang dh..? eheh.. gud luck arr bwk your squad trekking ahad nih.. and u too.. tk cr.. *smiles*

Anonymous said...

d`greatest:
ok.. tenkiu =)

Anonymous said...

cik ad dah sampai kem naper taknak wat musang_terbang... kiter yeye ingat org tu nak wat.. upernyer tak wat pon...cam ner banana dance.. isit ok..heharap semuanya enjoy while kiter kat kem...hope soo..

Anonymous said...

mr_flizo:
i had a great time.. really.. err.. kita bukan tanak buat aksi terbang-terbang nih.. kena entertain adik-adik kan.. bz katanya.. =)

Anonymous said...

Tiiiiiiipooooooo