Wednesday, December 07, 2005

Bila ke-bz-an melanda

Rushing.. juz nk jot down few notes for my future reference.. *wink*.. Btw, i am now blogging dari Dsara Hts. Will be leaving for Renaissance jap lagi. Ok, to make it short:
  • 1st of all, juz nak apologize kat cC (coz tak dpt join the birthday party) & Bob (for not attending ur open house arituh).. truly sory - got sumthing else yg really need my attention on dat day.
  • I'm on leave on Monday.. *terrible day*.. anyways, semua proses packing bebarang dlm rumah tu dh selesai, cuma part nak mengangkut je yg tinggal.. taper, dat one later.. once dah dpt rumah nnt lah. Hopefully end of diz year semua selesai.
  • Dah dua hari (since selasa), aku berulang alik dari Shah Alam ke KL. Staying there alone (for a while). Baby-sit 2 ekor rabbit yg comel. Ekceli they belong to As. She wanted me to take care of 'em. As wont be around coz dia cuti semester break.
  • Semalam, not bad jugak lah, bangun lewat. Nasib baik depan rumah As nih senang nk dapat cab - so chartered sampai KL. Been busy all day long.. *luv it*.. Pukul 7.00 pm baru keluar opis. Call cab, tapi satu pun takde. Terpaksa guna altenatif lain - naik komuter kat KL Sentral. Nasib baik ada hamba-Allah yg sanggup bagi explanation cecara nak balik Shah Alam guna komuter.. *lucky me*.. Sampai je KL Sentral, perut dah start berbunyi. Lupa plak sepanjang hari aku tak makan. Singgah Mc'D - beli chicken foldover & sebotol livita.. *really need dat*.. and guess wut? Kena berdiri dlm komuter all the way to Shah Alam - cam sardin.. *dem*.. Aku blasah makan sambil berdiri.. lantak lah org nk pandang ke haper. Think aku patut berbangga dgn diri sendiri sbb mampu menghabiskan semua vege dlm chic-foldover tu. Selalunya, aku akan suruh sesiapa buangkan sayur tu dulu seblm mkn. Tp, kali nih, no more ngengader.. nak tanak kena makan jugak. Sampai kat station Pdg Jawa, kawasan tu dah gelap. Tak ada org kecuali a group of bums.. kinda scary jugak lah. Dan nasib baik jugak aku sempat amik no. tipun pacik cab yg hantar aku pegi keje pagi tadi. Called dia. Kebetulan dia stay area tu jugak. So, he sent me to section 7 - ahamdullilah. Nasib baik lah aku nih jenis peramah - rajin berborak dgn org tetua nih. Kalau tak, ntah lepas ke tak aku balik mlm tadi. Coz kawasan tu mmg langsung takde cab / bas!
  • Paginih, mmg sesuwatuh btul.. its bout me & my skirt.. *lol*.. tayah cerita la ek, lagi pun tak sempat dah nih - co. driver dah tunggu kat bawah.

Okeh lah, gtg.. will be in Renaissance till 8.00 pm - ada 2 meeting nk kena attend dlm hari nih. Maybe lepas dinner baru balik Shah Alam... Well everybody, lets get busy!




No comments: