Friday, December 23, 2005

Hepi weekend ppl

Wah, its gonna be a vry long weekend for me. Wont be seing her today, tomorrow, day afta tomorrow.. *hurm*.. wut to do, bz tak hingat. Tp, tak kisah coz memasing mmg giler keje - *luvs diz way*.. only Monday baru jumpa (err, Dear, confirm ke lunchie dgn Lealaurielle & d`gang diz Monday? Lemme know ya)

Will be organizing an event at Sugar Club diz evening.. *yeah*.. Another happening event for end of diz year. Tonite, we’ll have dinner then.. ber-salsa all nite long-lah kita. I’m not dat gud at dancing.. but simple waltz, boleh lah (later I upload d pics eh, itupun kalau ada masa nak snap gambar) Plan nak keluar awal dari opis sekejap lagi.. maybe pegi Md Vlly - doin d hair-do (rimas rambut dh panjang) then dari Md Vlly, boleh straight ke sana. Jimat masa rite?

aha, theres one funny story bout yesterday. Wuz quite bz dgn diz salsa project, ntah camne masa tengah duk buat final listing, kak Ain inform ada guest tunggu aku kat luar. Ingatkan orang dari Hilton / Exco. Rupanya dat CinDian guy (Chinese+Indian) dari opis sebelah. Masa aku nampak je muka dia, terkejut jugak - apa mimpi dia kan. Agaknya, dia tgk muka aku blur, terus dia tunjuk jam kat tangan dia (pukul 1.00), then dia cakap.. “remember yesterday? Jom lunch”… and I wuz like.. “wut?!!”… Pastu baru aku teringat tengahari semlm masa kat depan lif, aku ada terserempak dgn dat guy. I wuz trying to be polite ekceli, so aku tanya lah.. “dah lunch?”… then dia jawab.. “I’m waiting for you”… Knowing dat it wuz a joke, aku gelak arr. Dlm gegelak tu, aku cakap.. “tomorrow la”… Seriyes shit it wuz a joke! Tak sangka dia dtg jugak..*tepuk dahi*.. Cakap tanak kang, mcm tak patut la pulak. Lagipun opis kami berjiran..*blurred*.. Aku suruh dia tunggu kejap, masuk bilik, tarik nafas pepanjang, capai apa-apa yg patut then keluar jumpa dia. Pegi makan + beborak (mostly bout company dia) then aku mintak diri masuk opis awal. Lagipun aku kena rush ke Hilton. Masa nak naik opis, sempat dia ajak keluar minum lagi ptg tu.. *hellOoo*.. Bahaya lah dia nih. Aku tolak bebaik. Masuk je opis lepas tu, aku panggil kak Ain, inform kat dia kalau dat fella dtg cari aku lagi, juz cakap aku takde - keluar ke haper ke (morale: len kali taim bercakap, ayat tu jaga - jgn smp tersilap tafsir)

Ok lah, nak keluar dah nih. Before dat nak ucap thanks to those yg handle gath mlm td. It wuz a pleasure knowing u guys, esp Lea, Volks, Ameer, Neo, 5thE, Bonny, Kie, Apek, Kak Nam & Pak Nam and 2 org yg aD tataw nama.. (thanks to Volks for d cute souvenir). Hepi holiday evrybody. Cuti sampai Isnin kan - meriah lah.

*ho ho ho - merry christmas*

No comments: