Thursday, December 29, 2005

too fast..too short

I'm in KL today (owh, lupa nk inform bout 3 weeks holidays yg aku amik *secara terpaksa* skrg nih) - start dari hari Isnin aku dah mem-blah-kan diri ke Melaka. Why? Sebab aku dgn tak sengajanya telah meretakkan tulang kaki sendiri masa kat Hilton arituh. Btw, I'm goin back to Melaka again tonite. Balik KL nih pun coz nak settle few things - esp bout the new house & my maxis number (at last, aku dapat balik nombor kesayangan aku nih *yey*)

..to make it short:
  • 1st January ada kenduri kawen kat kampung (hey, bukan aku ok).. my uncle lah.
  • 2nd January plak, ada kenduri bercukur utk my little princes (nina)

Okeh, dats it for now. Maybe aku start keje balik on the 3rd January (biasalah aku, mana leh cuti lelama nih) Kalau terpaksa bertongkat pegi keje pun aku sanggup. My work is all dat matter to me mah.. chiows.