Thursday, February 15, 2007

lamaran yang tak disangka

finally, dapat staff baru. bz la pasnih nak brief, treneng bagai. nampak cam ok je. aku sukerr.

tadi gi lunch dgn memember gunung. nampak gayanya, sumer hikers dalam Me'sia plan nak masuk utan sempena cuti CNY. cam klakar bila pepikir balik.. sumer sojar / renjer nak keluar utan taim cuti.. yang derang terbalik plak, asal cuti jer kelam kabut masuk utan. addicted katanya. ntah la.. aku sendiri pun heran camner aku buleh ada hobi pelik acamnih.

hari ni lunch dengan Mawi (aka kabusgunung), fazi & sorang kawan perempuan dia.

tengah syok makan, tetiba Mawi cakap nak masuk meminang aku. tergamam ok. aku bebuat cool. dia memain je kut. tapi sebelum ni memang dia pernah tanya aku kat forum gunungonline (public ok). siap sebut nama penuh aku tanya "hati aku milik siapa?".. aku tak balas pun. segan sangat.

tapi.. 2 kali lak tu dia mentioned mender yg sama. aku tak suka nak bercintan cintun ni. nak kontrol rasa awkward, aku cakap dalam nada gurau, 'kalau u serious, jumpa father I, ask for my hand'.. 

bunyi macam aku bergurau. tapi i mean it ok. aku tak tolak siapa jodoh aku. cuma aku taknak bercinta tanpa ada security. aku tak ready nak kecewa lagi. hope he gets the message.

eniwei, topik tu habis camtu je. aku potong topik lain.

mlm nih nk tgk movie.. Ghost Rider.. dgr citer cam best jer.


4 comments:

Anonymous said...

nak join bley?

Anonymous said...

Ad u forget bout me. U pg lunch ngan org lain. U pg tgk ghost rider. Totally forget bout me! I whole day i wait for u. I call u then u ckp u bz nak return call. Xde pun!!!! Teruk sehhh. I nak pg mendaki nie. Stove xde.

Anonymous said...

wan, luchie tu tak plan pun. derang nk pulangkan sweater masa kt swettenham. tu pun rushing.. and movie tu pun was a request. tak buleh tidak.

stove? adeih.. nnt aD mintak tulung fazi beli dulu. syian korang.. kang masak guna kayu api.. hehe

Anonymous said...

begitulah hati lelaki yang hanya mampu berharap...
andai ada sinar esok yang memberikan harapan...
impiannya akan tercapai untuk memilikimu.