Friday, February 09, 2007

trip cancelled

dats it.. trip to Gua Senyum have to be cancelled.

first, sbb As dah start bersuara. katanya since dia duduk ngan aku, tak penahnya aku lekat kat umah taim wiken. manjang ke "luar pintu". tak hehabis dgn gunung-ganang.

second, pasal mggu depan aku dah fly ke Filipina. kompem hujung bulan baru balik Me'sia. dah sah-sah la aku tak dapat spend wikens dgn derang.

so, sebelum adik-adik aku merajuk (or more worst, mengamuk), baik aku stay kat umah utk wiken nih.

to someone yg mengharap aku join xpdc kali nih, truly sorry, this time its for real.. i really cannot make it. kim salam je la kat memember trip & gua-gua kat sana. have fun nehh.

dan mggu nih, aku akan jadi akak mithali. xtvt aku; kekemas umah.. masak.. pastu.. err.. membuta. sungguh adventurous wiken aku kali nih kan kan kan.. taperlah, demi adik-adik terchenta, ku relakan jua (huuu nih baru permintaan dari adik-bradik suh kurangkan xtvt gunung.. kalau "orang tersayang" yg buat request camnih acamner??? huhhhh rela aku hidup membujang ke akhir hayattt! <<--- ayat tak buleh blahhh)

No comments: