Wednesday, June 20, 2007

tol gate girl

ceria sungguh aku sejak tiga pat hari nih.

kenapa? maybe sbb adik-adik aku semuanya ok kut. esp, adik pompuan yg no. 4 tu. tetiap pagi asal bangun je dia mesti berebut bantal dgn aku. pastu gelak-gelak. bukan aku nak sangat pun bantal tu. saje menyakat. kalau dia tidur, bantal dia habis sumer lari ke mana. bila aku amik, dikatanya aku curi bantal dia. ngengada. geram aku.. *syg dia*

aritu, aku ada order cupcakes dari kak P-nut. aku suruh akak tu tulih semua nama-nama kami adik-bradik. nama adik beradik tiri pun ada. nama Mamoru pun ada.. fuhh banyak tu. termasuk nama bapak, Aunt Shi & adik ipar aku ada 25 pcs semuanya (ramai giler adik-bradik aku kan? kan?) *hehe*.. takder special occasion pun sebenarnya. saja nak buat semua org hepi. tapi belum dapat lagi. awal Julai nanti baru gi amik. tak sabarnya!

(note: semlm birthday Nina.. hepi 2 years old baby Nina! dah besar adik along nih)

talking abt adik-adik nih, kebetulan adik pompuan aku yg no. 6 & adik lelaki yg no. 8 dapat tawaran belajar kat tempat yg sama. aku tak ada problem nak hantar dua-dua nih pegi sana. ada kebaikan jugak kalau dedua belajat kat tempat yg sama. boleh saling tgkkan sesama derang nnt. tp, tgk lah dulu.. nak tanya gak sama ada derang minat ke course yg ditawarkan tu.. lagipun adik lelaki no. 8 nih baru masuk form-6 (STPM) kat Melaka. apa-apa pun kenalah discuss sesama adik-beradik lain.

hm, kalau adik pompuan yg no. 6 tu setuju, pasnih tinggal kami berempat je lah dlm umah tu.. *sob*

byk nak tulih tp nk keluar dah nih. ada hal kat Tropicana. tgk lah tengahari kang (kalau rajin)

No comments: