Tuesday, July 03, 2007

cupcakes family

dua baris teratas tu nama adik-bradik kandung aku (yes, ramai.. 10 org sumernya):

along (aku lah tu)
sham
as
yanie
amir
ain
uj
syuk
haziq
ira

lepas nama ayah & ibu (read: 'ibu' as my late mom. tp, since aku panggil Aunt Shi dgn gelaran 'ibu' jugak maka boleh lah diguna pakai sekali) nama adik-bradik tiri pulak:

wan
nadia
yan
farah

lastly adik kandung sebapa

syina (aku panggil Nina je)

nama-nama selepas tu, bukan adik-bradik lah. tp, nama org yg terdekat dgn family aku

ida (sis in law)
sue (sis in law going-to-be)

...and...

*mamoru~kun*


besar gila kan family aku. jgn tanya camner kami live gegamai camtu. memang meriah. aku tempah kek nih dari one of blogger jugak. nama dia kak P-nut (http://ceritapnut.blogspot.com/). gegambar nih sumer aku curik dari blog dia lah. (hehe.. tenkiu akak). remember rituh aku mentioned pasal cupcakes nih. sedap & comel. sesuai dijadikan hadiah utk tersayang. baru tadi amik kek nih kat Putrajaya.

minggu lepas, minggu nih, minggu depan.. aku terlebih bz. byk mender baik jadi dlm hidup aku. tp, dalam bersuka tu ada pulak mender tak baik jadi dlm hidup org yg pernah rapat dgn aku. aku menolong sekadar termampu. selebihnya terpulang pada yg Maha kuasa. semoga dia cepat sembuh. aku tak sanggup tgk dia suffer lagi.

p/s: Mamoru, forgive me for breaking our promises for not seing her. she's so sick.. she need help.. she need me.. maaf Mamoru sbb susahkan awk sepanjang mlm tadi. tak pasal-pasal kita tidur kat wad kecemasan HUKM. teruk lah doktor kat situ. nak buat decision pun lembab.. and Mamoru, terima kasih sangat-sangat sbb memahami. aishiteru!


No comments: