Tuesday, August 07, 2007

sabar separuh dari iman

For any reason, i wont forget diz very day. Ada sesuatu yg buat aku tersenyum. Thanks to him. As per requested, I will seal my cute little lips for a while.

Another five more days to go. Cant wait to go home. Masak lah aku nak membayar bill telefon hotel nih. Duk call adik-adik aku kat KL je. Tu lah. Kedekut sangat nak guna henpon. Padahal charge dia lebih kurang je. Apa lah aku nih.

Pagi tadi agak kelam kabut sikit. Nyaris aku ingat aku akan gagal completekan task utk hari nih. Nasib baik last minit semua settle. Guess I'm juz lucky ey?

Mood agak terganggu sikit hari nih. Tapi bila fikirkan balik buat apa nk fikir tentang orang yg tak ada kaitan dgn kita. I dont know why I bother. I think the right way to settle things is to confront dgn semua yg terlibat. Setakat kutip maklumat sini sana.. hey I can also create one.. so wut the hell kan (oh, i forgot. ini bukan mahkamah. sesiapa pun boleh jatuhkan hukuman. biarlah aku jadi pesalah tanpa dibicarakan - Abu Dhabi sungguh - haha)

My perception abt someone has changed - totally!

Theres a pool table at the lobby lounge. Thought wanna give it a try. Main sengsorang pun cara gak kan. Who knows there might be someone at the bar nak join sekali. I might get some friends.

No comments: