Thursday, August 23, 2007

USM ?

Nak marah nih.

Tiba-tiba dapat surat dari USM. Ada invitation sempena Hari Kecermerlangan haperntah 30 Ogos nih. Tau-tau je Exco dah booked return tiket ke Penang utk aku. Perginya 29/8 pagi, balik 30/8 petang.

Bosan lah. Takde kaitan dgn keje.

Ok. Ada kaitan sikit. Tentang sumbangan buku-buku dari HBS untuk USM. Pergi sana semata nak duduk-duduk habiskan masa tunggu derang jalankan program Kecemerlangan aperntah pastu aku punyer part sekejap je. Tak sampai 10 minit. Sekadar nak naik atas pentas, speech & serahkan MOU untuk donation buku-buku HBS. Perkara yg aku rasa sungguh tak perlu (esp bila aku awal-awal dah apply cuti starting from 29/8 onwards - balik Melaka!)

Nak ngadu kat saper nih? DO kat Mekah skrg nih - tgh umrah. Hujung bulan baru balik. Tader ke orang nak ganti aku?

Aku nak cuti!

No comments: