Thursday, October 09, 2008

Menjawab tag lagi

Nih aku nak menjawab tag dari kak ellyn. Dia suruh jawab sebelum raya (ampun kak, den tak sompekk). Aci boleh je lah nih.. hehehe

Tentang aku

First Name : Adlyana

Nickname
: aD
Birthday : 17 July 1979

Birthplace : Melaka

Time of Birth : Petang kut.. hehehe.. tak sempat nak tanya arwah ibu dulu (surat branak pun mana ntah hilangnya)

Zodiac sign : Cancer




Choices
Flower or Chocolate : Coklat
Pepsi or Coke : Belasah je..
Pop or Rock : Asal sedap didengar & lirik tak mengarut
Relationship or One Night Stand : Hubungan sah sudah semestinya.

School or Work : Ntah.. dedua pun aku tak suka (incik Mamoru, saya jadi suri rumah sepenuh masa boleh?)

Love or Money : Dedua aku nak

Movies or Music : Dedua pun biaso-biaser je pada aku

Country or City : Aku suka duk kampung.. impian aku, nak memiliki sebuah rumah kampung yg lengkap dengan serambi & tangga melaka.. hehee

Sunny days or Rainy days : Cerah la bagus..

Friends or Family : Aku wanita yg pentingkan keluarga.. *huhu wanita ok - tetiba feeling ayu..


Have you ever
Lied :
Kang aku cakap tak penah, nampak bebenor lah pulak bohongnyaa
Smoked : Penah.. err.. penah try arr..

Broke someone’s heart : Penahhhh..

Your heart broken? : Punnn penahh.

Wish you were a prince/princess : Yerr.. tapi up sikit.. aku adalah 'queen' dalam hati Mamoru.. theee

Liked someone who was taken : Penahh lah..

Shaved your head : Tak penah sebab aku rasa, muka aku akan bertambah hodoh kalau gonjeng

Been in love : Sekarang nih pun tengah bercinta jugak lah.. bercinta dgn suami sendiri :)

Used chopsticks : Tak pandai sangatt.. setakat nak pretend cuit-cuit lauk masa formal dinner boleh lah.. heheh

Sang in the mirror to yourself : Selalu sangattt


Favorites


Flower : Asal sedap dipandang

Candy : Suka laa sensangatt

Scent : Yang ada bau bunga / buah.. inviting sungguh!

Color : Semua pun bolehhh.

Musical Instrument : Terompet daun kelapa.. (korang reti buat?)

Movie : Yang ending dia tak menyebabkan aku rasa nak bom je cinema tu..

Actor/Actress : Aku bukan peminat fanatik.. janji cerita yg ko lakon kan tu best, dah cukup.

Junkfood : Jeruk yang dibuat sendiri - bukan yg banyakkk asid macam dijual kat kedai tu

Animal : Takdo.. takdo.. Memula dulu suka kucing, tapi family aku ada asthma.. menatang berbulu not allowed.

Ever cried over someone : Semestinyaa..

Is there anything you wish you could change about yourself : Takmo. Kalau dibagi pilihan pun, aku tetap nak adik-bradik aku.. tetap nak dilahirkan dalam family yg sama

Do you think you’re attractive : Ehhhh of cozzz lah.

If you had to choose a fairytale as your life what would you choose : Takde takde.. ngarut je semua tu

Do you play any sports : Play play takde.. tapi kalau masuk-masuk hutan panjat gunung tu aku sukaa.


List (8) random facts about yourself

Untuk soalan nih, sila refer di
sini

2 comments:

Mummy Cinta! said...

wah..
akak pernah bela kucing?same la kite..tp kan mira da tak bela kucing sebab ade asthma juga..huhu..tp, sbenarnye tk tahu la..d besa takut kucing!hahahah

Anonymous said...

mummy n mira cinta, sama la kita. selamat hari raya! terima kasih ek sudi dtg sini :)