Friday, October 17, 2008

Wak saberrrr

Tak sabar nak tunggu pukul 11.00

Kenapa? Sebab pukul 11.00 baru McD amik order untuk set lunch. Kalau call sekarang, harus aku dapat set breakfast je.

Pagi nih mood aku agak moody - sebab terpaksa angkat satu kotak yg berisi +/- 30 payung (lebihan free gift untuk golfers semalam. Berat ok. Sepatutnya, kak Bunga yg angkat. Tapi disebabkan dia mengada (malasssss nak cerita *bengang ni), aku lah yg jadi mangsa. Tapi aku takde lah beria mengangkat punn. Gila apa, nak bahayakan keselamatan 'baby' dalam perut nih. Aku suruh pak guard kat bawah tolong bawak ke lift. Sampai depan pintu opis, aku tolak pepelan (tolak sambil duduk)

Lebih menggeramkan, takde ucapan terima kasih pun yg aku terima. Grrr.. ikutkan dah terbakar dah baju kebaya aku nih.. tapi takper, sabar tu separuh dari iman.. *istighfar bebanyak.

Esok cuti.

Esok kami (aku & Mamoru) akan balik Kuala Selangor. Tak sabar nak beri tahu nenek berita gembira nih. Paling penting, tak sabar nak 'belasah' buah pelam depan rumah SIL Juli!!

5 comments:

aemin said...

malam tadi tak turun meeting. dengar kata dah tidoq.. huhu!

Unknown said...

buah pelam?... i like....ada lebih pas2 le..yg muda lg syokkkk

Angah said...

Tahniah ad... betul kan angah cakap... it happened when we least expected kan :)

5 minggu dah ek.. kira dari 1st day last period tu la..

feel free to ask anything on pregnancy matters wokeh..

Biqque said...

eh jgn nak angkat benda2 berat tu! dont jeopardies the baby! never! ever! tau!

(huih marah ni! marah kat kak bunga tu!)

Anonymous said...

zaid: meeting? hehe.. semenjak-dua menjak nih aii tidoq awal. mahap nahh.. bila next meeting? apa menu untuk trip minggu nih ek?

kak ellyn: melepass :( kita tak balik sana minggu nih huhuhu

angah: betulll!! hik. seronok sangat nih. insyaAllah, memang banyakkkkk nak ditanya, cuma tataw mana nak start je hehe

biqque: hehe memang tak berani nak angkat beberang berat lagi. gi opis pun berlenggang sekalarang :)