Thursday, November 20, 2008

Dah start keje balik

Agak tak selesa bila pegi keje dalam keadaan tak sihat sepenuhnya (batuk & selsema masih ada lagi). Rasa nak landing je atas sofa kat lounge room. Tak pun.. zZzzz dalam surau.

Tengok lah kang kalau rajin, aku upload gambar yg melambakkkk dalam kamera nih. Banyak cerita yg nak distorykan cuma masa je yg takde. Ok lah nk pi catch up sesikit apa yg aku dah ketinggalan dalam minggu nih.

Sementara tu, layankan gambar ubat yang aku dapat dalam masa 24 jam dari HUKM - seriyes banyak giler!


Tapi jangan risau, aku belum gila lagi untuk menelan semua ubat dalam gambar nih. (biasalah, aku mana suka makan ubat). Ada takde pun, aku just amik inhaler tu je (tu pun bila bunyik wheezing dalam dada nih mula kedengaran, kalau tak jgn harapppp)

3 comments:

Biqque said...

ya Allahhhhhh banyaknyeeeee! i pun malas makan ubat...tu yg nak telan acid folic, supplements sume tu asik terlepas2 jugak :D

Aishah Hashim said...

mak aiihh banyaknyer ubat.. banyak-banyak jangan tak makan pula.. xmo degil okeh..

Anonymous said...

biqque: wahh persediaan tu. bagus-bagus! aD kalau tak pasal baby, ubat-ubat memang 'berchenta' nak makan hehehehe

ecah: baik doktor ecah! hehehehe