Monday, May 13, 2013

Deuter Fun Run Putrajaya

Deuter Fun Run was seriously FUN. 

Kena pulak team yang terlebih over macam team aku ni kan. Memang semua kelakar sesaja. Aku yang awalnya bersemangat lari kat depan tetiba terkejut tengok Mamoru & the gang lelaki yang lain duk tunggu kat tepi jalan. Sepatutnya, aku dah tak jumpa derang sebab team lelaki lari dulu. 

Nak lari sesama katanya.. how sweeettttt.. sebenarnya, nak bergambar je lebih sebab aku lari bawak kamera.. huhuhuhu.

Layan gambar je lah. Nak mandi, gi keje :)

Race kit. Agak mewah sebab dapat Deuter waist beg dan t-shirt

Mamoru & Afzan
Me, Ain & Chua

Awal gila kami sampai.. padahal race start kul 8.00pagi, boleh?

Pose je lah sementara nak tunggu race start. First time aku pegi marathon yang start lambat dan bilangan peserta tak ramai. Ada can nak menang kalau lari sungguh-sungguh :)

Pose wajib. Memasing pakai hiking shoes. Trail run kan.... harus. 

Paling banyak bergambar. Lari sekejap, berhenti amik gambar. 

Asal boleh.. dapat pulak team yang kaki posing.. lantak ler marathon ke haper. Janji hepi...

Our running team yang dah bertambah.. hihihihi. Kalau tak, just aku dengan Aisya & Mamoru je lah

Bergambau lagi..

Lagi...

Dan lagi...

Asal boleh

Dah hampir dengan garisan penamat

Kami orang last sampai garisan penamat, boleh??? Bergambar punya pasal.. huhuhuhhu

Dengan Deuter team

Aisya dapat luck draw - Termos Coleman oke.


Dengan my blog reader... retis akak tetiba ada orang kenal ni tau... mula lah nak kembang setaman. Jangan lupa sign up Salomon Race pulak tau. Jumpa kat sana hihihihihi

My sis, Ain pun dapat lucky draw - Coleman Party Stacker.. 

Hepi.. hepi.. 
Xtvt wajib lepas berpenat lelah - Carbo loading... nyum nyum

No comments: