Friday, October 31, 2014

Free hug!

Pagi ni.

Dalam teksi, tetiba..

Pacik teksi: Dengar berita ke lagu?
Me: Lagu
Pacik teksi: Orang muda memang suka dengar lagu (senyum toleh tengok aku pastu tukar radio station dari news ke lagu)
Me: Takpe pacik, saya tak kisah pun (ekceli aku tengah dengar lagu kat earphone, dia pulak tanya aku nak dengar lagu or news kat kat radio. Rasa bersalah pulak)
Pacik: Awak mesti suka lagu ni... (lagu Ramli Sarip. Kebetulan aku baru dengar lagu yang sama kat earphone)
Me: *senyum*

Kat gerai kuih depan lrt Bandar Tun Razak. Tetiba kena peluk dengan stranger.

Makcik jual kuih: Wangiiii nya kamu ni. (sambil peluk aku kuat2)
Me: Erk (tergamam. Ramai pulak yang pandang)
Makcik jual kuih: Pakai perfume apa ni? (Still peluk tanak lepaskan)
Me: Dior
Makcik jual kuih: Ohh.. perfume mahal. Patut la wangiiiii.. (baru dia lepaskan aku)

That makcik made my day already! Thanks for the hug. I just realised that I do need it.

I love free hug! Ngeee..

No comments: