Thursday, October 16, 2014

BSN & SCKLM Marathon

Malas nak cerita tentang marathon back to back ni sebenarnya.

Epic yang sangat fail pada aku.. haha. Next time jangan nak gedik buat 2 full marathon b2b camnih.. unless kau adalah kategori ultra. Even geng ultra pun setengah nyawa nak habiskan SCKLM.

*Nangis*

Start dengan BSN or Putrajaya Night Marathon 42km. Good news, aku dapat buat PB. Tapi still tak puas hati dengan timing 05:06. Sedih. Tapi takde sedih sangat lah coz I got 16th placing. Siap dapat cash prizes beb! Unexpected.

SCKLM sila jangan tanya. A truly disaster.  Seriously, badan aku shut down totally after 13km lari. Almost pengsan ok. Paling obvious,  heart rate menggila. Rasa macam nak explode. Rasa macam kalau aku teruskan, confirm finish kat hospital.. haha. Tiga jam aku tersadai atas AKLEH. Nasib baik ada ramai marathoner yang sama2 terkandas dengan aku. Penangan b2b.

*Insaf*

BSN Putrajaya Night Run. Masih bersemangat time ni.

SCKLM at km 13 lepas tol atas AKLEH. Minta nyawa beb!

No comments: