Wednesday, October 29, 2014

Issue

Too many misunderstanding pagi ni.

The best part, aku tak perasan langsung. Not until my bff mention yang other people start fikir benda lain.

Like one of my bff (a guy) tagged me about a runner dgn his son lari sama2 kat finishing line with a caption "I wish, one fine day".

For me, honestly, the pic can be construed in two ways. Either dia maksudkan dia tak sabar nak kahwin and dapat baby so that dia boleh buat macam dalam gambar tu or dia maksudkan satu hari nanti, aku boleh bawak kiddos lari macam dalam gambar tu.

Anw, I like that pic. So I replied "Soon".

Tak sangka pulak orang fikir lain. They thought aku dgn my bff ni nak kawen. Patut la aku perasan ada yang reply something like 'love is in the air la.. etc.'

Hahahahallo! Sangat lawak antarabangsa.

Another misunderstanding, tak payah cerita lah. Its all started dengan benda yang sama macam situasi kat atas ni. Tapi dah jadi issue besar pula. Tak terkata aku dibuatnya. Anw, not my fault.. so buat bodo je lah..

Haih.

Macam2. Kadang2 kita takda apa2. Orang je yang lebih2 sampai buat kita nampak macam ada apa2.

********************

Mcam nak hujan je petang ni. Baca niat LSD dalam hati je lah nampaknya.

Since tak lari and ada banyak masa jom gi shopping. Nak cari Celcom centre. Nak tukar data plan.. tukar telefon (hamboihhhh), etc.

No comments: