Monday, April 13, 2015

Drive ke Bentong

Cerita petang tadi.

Pukul 11 pagi gerak pegi Bentong. Fetch team yang keluar dari gunung Rajah.

Supposed bukan aku yang pergi fetch. Tapi, just tolong orang yang pandai buat janji tapi tak pandai tunaikan. Rephrase, bukan tolong orang ni, tak kuasa. Tapi tolong team Rajah.

Aku sampai Air Terjun Chamang pukul 1.30 petang. Baru nak lepak tepi sungai, ada sorang mamat tegur aku. Dia kenal aku thru blog ni. Turns out bukan dia sorang je yang baca, rupanya ramai kengkawan dia kat situ pun baca juga. Pink rasa pipi ni sekejap. Lebih pinky lagi bila that guy & kengkawan dia request nak bergambar sama2. Ohh emmm geee!!

Rupanya thay guy kawan Ijoi.. ahaha.. keciknya dunia.

Last person keluar hutan pukul 4.15 petang. Seronok dengar Ijoi, Wani & Kak Aza bercerita tentang trip ni.. uwaa... rugi tak dapat join. Berdaghah mata tengok gambar2 depa kat puncak.

Almost pukul 8.30 malam aku sampai rumah lepas hantar semua balik rumah masing2.

Balik rumah, masak cekodok sedap pastu cicah dengan kuah kaeng som semalam.. fuhhh layannnn! Tak pandang nasi dahhh.

My blog readers yang super friendly!


This one diaorang sent to me via whatapps :)

Cekodok panas rangup diluar lembut didalam bersama kuah kaeng som! Terbaikk!!

No comments: