Wednesday, April 08, 2015

Revolusi Fesyen Pakaian Muslimah di Zalora

Bila tengok orang pakai baju kurung, especially yang cantik elok terletak kat badan, aku rasa cantiknya lahai! Nampak sweet sangat. Tak kira lah baju kurung biasa, baju kurung cekak musang, baju kurung Pahang, baju kebaya, kebarung atau apa-apa je lah fesyen muslimah. Semuanya cantik2!



Dapat pulak sekarang ni banyak betul fesyen pakaian Muslimah yang dah dipelbagaikan sesuai dengan perkembangan fesyen sekarang, malah dengan design yang lebih moden, lebih gorgeous, lebihhh OMGGG.. *telan ayaq liur*



Bukan setakat design je yang diberi nafas baru, even material yang diguna untuk buat fesyen muslimah, terutamanya baju kurung & jubah pun dah ada banyak variasi. Aku bukan expert sangat bab kain2 ni. Tapi aku terer bab mengayakan.. ahaha.



Seriously, maybe aku lebih banyak pakai dri-fit t-shirt hehari. Sesuai dengan gaya hidup aku yang lebih kepada outdoor dan aktiviti lasak. Tapi jangan ingat orang outdoor tak reti berfesyen tau. Im proud to say, Im pretty good with makeup and have my own taste in fashion. Besides, siapa tak nak looking pretty wearing the perfect and latest fesyen muslimah. Its every woman dreams okay :)




No comments: