Tuesday, October 06, 2015

Dah 35 minggu

Mamoru bising bila dia tau aku dah dua minggu skip makan ubat (Iberet plus). Percuma ja kena tazkirah dengan dia. Cembeng2 pun dia tak layan. Mamoru siap ugut, kalau aku tanak makan ubat, dia nak telan semua ubat2 tu sekaligus.

Uwaaa...

Baik lah, start minggu ni aD sambung balik makan ubat tu okay.. tsskk

Jumaat ni ada checkup kat Al Islam. Sepatutnya hari Sabtu, tapi Mamoru suruh tukar Jumaat. Sebab dia ada event KL FoodHunt Sabtu ni. Tak kisah pun, janji dia yang drive pi hospital. Aku ngeri sikit nak drive ke hospital. Parking susah. Kang ada yang terberanak sebab stress cari parking.. haha.

Rasanya ni second last checkup. Last would be end of this month kot. Pastu terus deliver. Kot lah.. aku agak ja. Ni pun based on pengalaman masa second delivery dulu.

Now dah start rasa nervous sikit.

Haih.

Kena bertenang selalu. Kontrol breathing. Keep on kegel exercise. And.. ada satu lagi aku nak kena buat.. tapi tak leh share kat sini. Censored.



Wanita bertudung hitam

Cheeky bodyguards  

Amarr cakap, dia pretend being serious  

No comments: