Friday, September 10, 2021

Rutin site visit rumah baru

Malam tadi pergi site visit rumah baru. Dah macam rutin bila setiap petang, lepas habis kerja pergi melawat rumah. 

Seronok tengok perkembangan rumah. Proses demi proses untuk jadikan rumah yang biasa-biasa nampak cantik dan luas. 

Rumah ni 100% semua idea aku sendiri. Mamoru memang tak campur. Dia serahkan bulat-bulat pada aku untuk design macam mana yang aku nak. Kecuali saiz tv diruang tamu je dia nak decide. Aku tak kisah pun bab saiz tv ni. Bukan selalu tengok tv 😅

Suka tengok perubahan bilik air yang dah diberi "baju" baru. Nampak cantik. Aku request pasang shower heads kat ceiling 😊. Tak sabar nak tengok outcome.

Harap sangat semua uruskan renovation rumah ni dipermudahkan Allah swt dan dapat siap pada masa yang ditetapkan. Aamiinn. 

Bilik air kiddos. Baru pasang tiles dnding. Corak tiles ni sama dengan bilik air dalam master bedroom cuma yang ni light grey

Dark grey untuk master bedroom. Amarr cakap nampak macam bilik air hotel. Suka mami 🥰

 

No comments: