Tuesday, September 25, 2007

dugaan

Hari nih 13 Ramadhan 1428 Hijrah

Alhamdullilah, dah hampir setengah bulan kita berpuasa. Kejap je rasa.

Semlm aku lupa tukar lagu kat blog nih.. hehe. Jadi hari nih kita dengar lagu yg aku janji nk bubuh semlm ok.

Wiken nih baru je planning nak balik Melaka. Tapi hmm.. ada mender lain yg lebih penting untuk diselesaikan. Even jemputan berbuka kat Tanjung Karang dan gathering warga gunung pun terpaksa di tolak (maaf kengkawan semua)

Tahun nih agak tough untuk seorang kakak mcm aku. Terkilan sebenarnya dgn sikap dua orang adik aku. No, kami tak bergaduh pun, cuma.. camne ek nak cakap.. just terasa je. Derang tataw betapa sayangnya aku pada mereka. Memacam mender aku dah buat demi masa depan derang sampai kenkadang tu aku abaikan keperluan sendiri. Tapi..

Ntah lah. Aku sendiri dah habis ikhtiar. Terpulang pada derang. Sebagai kakak, aku sentiasa ada kat sini. Sentiasa bersedia membimbing derang bila-bila masa diperlukan.

... my life is like a burning candle. bringing joy to people even tho how much its hurting me. if dats the way its gotta be then let it be. by the time the pain too deep too hard..



p/s: will always love u dik - always.

No comments: