Sunday, August 10, 2008

My cousin's wedding

Tengah bersolek.. semua serba purple semalam.. termasuk adik aku. Err.. elo, nih bukan mata pengantin tau.


Nih adik arwah ibu. Aku panggil dia dgn panggilan 'mak'. Muka 'mak' hampir sama dgn muka arwah ibu (esp tang mata). Kemain eksaited lagi 'mak' tengok aku datang semalam


Pengantin pun dah salin baju taim nih. Aku sampai lambat sangat (sesat ok). Tinggi betul sepupu aku nih. Nih musti ikut baka belah ayah dia. Sebab belah 'mak' semua 'comel-comel' belaka.. hehehe


Bergambar gegamai dgn keluarga pengantin & sedara-mara arwah ibu yg aku baru first taim aku jumpa.. Maklum, dulu lepas nenek kandung kepada arwah ibu meninggal dunia, datuk kahwin & berpindah tempat lain. Tu pasal aku tak penah kenal derang semua nih. Sayang, aku sampai lambat. Kalau tak sure ramai lagi sedara mara yg aku boleh kenal.

No comments: