Friday, November 08, 2013

Paranoia

Pagi ni, Ariff & Amarr ada rehearsal untuk derang punya year end concert kat UPM. Awal-awal lagi teacher dah inform yang the kids akan dibawa naik bas ke UPM (venue untuk konsert BBIM tahun ni).

Me: Ariff,  today your teacher is going to take you for a ride in a bus.
Ariff: Bus? I dont want. I'm scared.  The bus is so big.
Me: Its going to be fun.
Ariff: No. I dont want to go. I want to stay here with mommy.

Ala... camne.

Kalau Ariff takut, aku seribu kali takut nak lepaskan dedua anak aku naik bas. Ariff is right. The bus is big. Tak sesuai untuk kids below 4 years old duduk kat seat bas. No seat belts.  Kalau bas brek mengejut camne? Haih.

Rasa nak je aku drive sendiri ke UPM bawak derang. Lagipun, aku still cuti. Tapi Mamoru cakap,  I'm being absurd. Haih. Am I?

Aku sorang je ke yang rasa camni? This is not good eh?

No comments: