Tuesday, November 12, 2013

Unproductive thing

Tak suka involve dengan company annual dinner. Coz confirm the management akan suruh aku join dinner's committee and help them arrange everything.

Dah terkena dah few years back.

That's the main reason why I refused to attend the dinner at the first place.

Tapi tadi all of sudden my name naik lagi untuk jadi committee walaupun aku dah reject the invitation.

Takde orang lain ke dalam department ni yang boleh diharap? Management pun satu, manage lah bebetul. Jangan lah asyik nak suruh orang yang sama jadi committee.  Aku pun teringin nak datang dinner jadi tetamu biasa. Relax. Chill out.

Nih tidak. Pegi dinner tapi stress. Makan pun tak sempat sebab terkejar sana sini. Balik rumah pukul 1 pagi. Dapat penat  + lapar. Sesekali takpe lah. Tetiap tahun melampau ok.

Tapi nak kata apa bila boss sendiri yang appoint. Rela dalam terpaksa lah nampakya. Haih.

"This is for two weeks only. After that no more"

Kata boss lah.

Fine.

Tatau mana nak start.  Coz aku on course sekarang ni. Mana masuk ofis. Bila nak jumpa committee lain? Bila nak discuss?  Bila nak start buat keje? 

Yang kelakarnya, dateline Jumaat ni. Aku masuk ofis Isnin depan kot. Camne tu?

Boss aku ni aware ke tak aku takde dalam ofis minggu ni?

p/s: I find it hard to accept when my boss like to communicate using whatapps. Its so uncomfortable. Esp when he/she can view my profile pics, status, etc.  I prefer the old texting way. Haih.

No comments: