Sunday, January 05, 2014

A gift for him

Bought him a gift.

Ok. Bukan aku yang pegi beli lah. Aku minta tolong Aisya & Afzan belikan on behalf - hadiah untuk Mamoru.

No special occasion. Tapi boleh consider as pre annv gift jugak.

Susah sebenarnya nak beli present untuk Mamoru. He doesn't like suprises. Penah jugak lah beli present sorok-sorok untuk dia. End up tak best. Aku yang frust nanti.. haha.

The best way, take him to the shop and let him choose.  Tapi yang ni aku tak boleh ikut sebab confirm end of the day (lepas keluar masuk tiga pat kedai) dia tanak beli apa-apa. Alasan dia, mahal sangat. Walhal, aku tahu dia suka mender tu. Haih. Mamoru kalau dah cakap NO, maknanya memang NO. Takde nego-nego dah.

Thats why this time guna orang tengah.. haha.

Hope he likes it :)

No comments: