Monday, January 06, 2014

Embroidery nama

Puas hati aku.

Asyik tertukar baju sekolah double A dengan student BBIM yang lain ja. Part yang hilang tak jumpa pun satu hal juga.

Tahun lepas dua helai seluar uniform double A hilang kat sekolah. Hilang tak berganti.

Baju uniform tu sepasang ja RM50 inggit okay. Gila mahal. Kalau hilang memang sakit hati kita :(

Tahun baru ni aku amik langkah berjaga-jaga. Instead of tulis nama kat bahagian dalam baju, aku hantar kedai buat embroidery nama terusssss. Seluar pun aku embroidery kan sekali.. hahahaha. 

Kalau tertukar dengan anak orang lain biar parents lain tu cecepat pulangkan semula. Yelah, confirm obvious pakai baju ada tulis nama anak orang lain kan.. hahaha.. nampak tak permainannya disitu.

Dan harap, teachers kat BBIM lebih alert part asingkan baju ni. Kalau baju ni murah aku boleh tolerate. Baju mahal oke.. material biasa ja :(

4 pasang baju = RM200.. kalau ilang memang sakit hati oke!

No comments: