Wednesday, January 29, 2014

Mission day 6

Performance best. Maintain pace 7mins ke 8min per km.

14 km lari non-stop. Berhenti pun sebab nak lintas traffic light.. haha. Impress dengan kemampuan kaki sendiri.

Masa sampai kat km 12++ aku suruh Afzan stop dan rehat kat kedai mamak. Aku nak habiskan 15km. Konon berlagak berani nak habiskan sengsorang. Masuk 14km aku dah cuak.. haha.. takut kena kidnap.. hahahaha. So berpuas hati dengan 14km ja malam ni.. huhu.

Thanks to Afzan sebab temankan lari malam ni. Tapi pasnih tataw la dia nak ikut aku lari lagi atau tak. hazabb katanya. Lebih lagi bila aku cakap next LSD nak buat 20km pulak.

Btw, Afzan dapat completekan 15km malam ni. Rupanya, masa aku lari tinggalkan dia, dia ikut aku dari belakang. Aku tak perasan, boleh?

With Afzan

Burn 669 kcal

Timing still tak best. Bajet nak buat 15km in 1h50mins.. tapi dapat 14km in 2hrs. Kena training lagi :(

No comments: