Thursday, January 23, 2014

On a serious mission

Semalam aku cari pasal pegi register diri sendiri untuk Malaysian Women Marathon. Ok, marathon tu perkara biasa. Yang luar biasanya bila aku pilih untuk buat full marathon 42km. FULL marathon ok. Bukan yang biasa 10km aku selalu buat tu.

This is madness! Haha

Target aku tahun ni nak buat Half marathon 21km ja. Tapi ni dah lompat terus. Haih. Nak sangat distraction kan. Now rasakan, memang distracted habis! 

Pasnih memang kena konsentret untuk training (starting immediately). Ada masa sebulan lebih ja masa untuk buat preparation. 

Aritu aku ada tanya geng full marathon berapa lama dia amik masa untuk complete 42km. Dia kata 6 jam. Nervous pulak. Kalau dia yang dah pro lari 6 jam, aku yang baru nak start nih mau dari subuh membawak ke maghrib baru sampai finishing line.. hahaha.

Kasut pun memang kena tukar baru. Kasut Adidas sekarang hanya mampu bertahan untuk 10km ja. Kalau guna untuk 42km mau terbakar tapak kaki aku. 


Now baru ada mission imposibble.. kan kan


With Ariff mata hilang bila ketawa. Amarr tanak selfie sama :)


On a mission bagai tapi makan tak ingat dunia. 
Eh makanan atas ni semua healthy tau. Cuma yang tak healthy bila makan dah almost tengah malam. Haha


with Kay yang tak sihat pun sanggup keluar jugak :)

No comments: