Friday, June 20, 2014

Moody at Jeti Kuala Besut

Short gateway with the girls.

Seriously, aku bukan jenis kaki bercuti kat tempat2 camni. Berjalan jauh semata nak melepak kat pantai atau air terjun, not really me. I dont really enjoy leisure trip (unless with kiddos). Aku lebih rela masuk hutan berhari2 dari pegi trip mandi manda camni.

Don't know what I'm thinking when I agreed to join this trip aritu. €£$#&!

Haih.

But, let's give this a try. Tak lama pun kan.. 3 hari ja aD. Bertabah lah.

Pagi ni mood dah kelautt (dah memang kat laut pun kan).

Didn't join the girls pegi breakfast. Need a moment alone. So minum sengsorang kat tepi jeti ni sementara tunggu bot sampai.

Need to quickly check in and mandi. Hopefully mood jadi lebih segar.

If not, this going to be a terrible holiday ever.

Update at 8.46am : This is definitely going to be my worst holiday ever! Pissed off!

No comments: