Monday, June 09, 2014

On the right track

Sebenarnya kan, aku tengah tunggu part bila kaki jadi stiff atau cramps kesan dari lari 42km Ahad aritu. Tapi ni dah masuk hari kedua. Kaki still in good condition. Kagum pulak.. macam tak percaya pun ada.. haha.

Maknanya, training yang aku buat sekarang betul la kan? Boleh teruskan.

Cuma bab penat tu still ada. Tapi tak boleh nak agak jugak penatvsebab apa.  Sebab rutin aku hehari pun memang memenatkan.

Let see apa aku buat lepas lari:
* Half an hour lepas lari, duduk / baring almost dua jam lebih.
* Sambung baring kat rumah sambil letak kaki atas bantal.
* Tidur awal
* Next day (semalam), kurangkan berjalan. Guna sepenuhnya elevator (biasa aku prefer tangga).
* Kat ofis letak kaki atas box A4. Tinggikan sikit.

Malam ni nak start lari semula. Nak maintain stamina.

***************************

Baru perasan pasnih dua minggu aku tak jumpa Mamoru. Silap2 tiga minggu straight tak dapat jumpa dia.

Minggu ni aku pegi Gunung Tahan. Mamoru ada Tembuilding. Next week pulak aku pergi Perhentian.

Haih.

Maybe dapat jumpa taim hujung bulan ja. Masa first day puasa.. tskkk. Penangan long distance, camnih lah.

Dah apply cuti untuk 1st Ramadhan. Nak spend quality time dengan Mamoru.

No comments: