KENGKAWAN

Friday, June 20, 2008

Away to Sarawak


Haversack Mamoru & aku. Kebetulan pulak kaler beg kami sama-sama merah (kimia kan? hehe). Aku snap gambar nih pagi tadi. Beg masih kosong lagi, belum bubuh barang pun. Tapi bebarang semua dah siap lah. Tunggu nak packing je malam ni.

Esok, sesubuh buta kena keluar rumah. Janji nak jumpa team xpdc pukul 5.00 pagi kat airport. Maklum lah, ration semua ada kat aku. Nak sumbat dalam haversack kami berdua konfem tak muat. Kang kalau terlebih berat, jadi keje lah pulak nak keluar duit lebih. Nak tanak, kena agih-agihkan dulu sebelum naik flight. Setiap orang musti bawak sorang sikit.

Sepanjang pemergian aku ke Sarawak nih (chewahh), aku akan cuba gak merajinkan diri draft entry untuk di-auto-publish dalam blog nih (canggih kan blogspot sekarang nih). Jadi, jangan terkejut la kalau korang ada terbaca entry baru kat sini masa ketiadaan aku nanti (hehehehe).

Alamakk, aku lupa beli bateri headlamp. Nak kena balik awal nih.. ok lah geng, wa cabuttt dulu.

2 comments:

bluefroggie said...

cik ad :)

aD said...

cik froggie, lama kita tak beramas mesra kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...