Tuesday, September 08, 2009

D'Muara Restoran Dorani

Sabtu aritu, kami bertiga join geng Kuala Selangor & geng Tanjung Karang pergi berbuka kat D'Muara Restaurant Dorani Bayu Resort, Sabak Bernam.

Murahhhhh dan sedappp uollsss seafood buffet yang dihidang untuk berbuka kat situ. Semua kampung style cuisine ok!!! Dari pelbagai jenis siput, kerang, lala, remis, udang sotong, ikan segala bagai.. puyuh bakar pun ada.. tambah pulak dengan pelbagai jenis ulam-ulaman.. fuhhhh.. Kalau lah Sabak Bernam tu dekat dengan area rumah aku, konpem hehari aku berbuka kat situ ok! Untuk sorang dewasa buffet RM 19.90 jerrr!! Seriyes murah kalau nak compare dengan lauk yang dihidang! Bebudak pulak, RM 15.90. Tambah pulak tuuu, untuk setiap meja yang kita book (yer, kena booking meja tau), pihak restoran akan bagi satu nombor untuk cabutan bertuah. Boleh dapat LCD TV tau. Tapi, kami malam tu just dapat hamper makanan je lah.. kira hebat jugak la tuu.. haha. Oh, kemudahan chalet & surau turut disediakan tau. In case kalau nak sambung makan sampai Isyak.. hahahaha.

Pada sesiapa yang suka REAL traditional malay seafood cuisine plusss seafood bbq (serious heaven seh!) dengan harga yang murah & sodappppp sambil menikmati view laut yang cunnnn, sila lah ke restoran Dorani, Sabak Bernam (oh, aku tataw cara kesana coz aku Mamoru yang drive - try la google map). Tak pun, call je rstoran nih: 03-32246800 (note: aku promote free je nih - tolong sesama melayu mah)




Me dgn my little hero




Bergambau dengan geng-geng outdoor yang sangat cool & sporting!




Penuh lauk pauk kat meja aku.. Nak letak pinggan nasi pun tak muat.. hahaha




Dengan separuh dari bebudak outdoor Kuala Selangor. Derang siap plan tarikh untuk buat baraan tau (baraan = berjalan dari rumah ke rumah masa raya)

p/s: tahniah buat Liza yang bakal menamatkan zaman bujang trang-tang-tang pada hujung tahun nih :)

2 comments:

Biqque said...

sedap nyerrrrr!

Ely Hasrul said...

huishh nmpak sedep tuh.. tp xsempat la nk pegi cis