Tuesday, September 08, 2009

Tenkiuuu my customer

Apa yang menyebabkan aku kurang upload entry sejak dua tiga hari nih? Sila tengok gambau kat bawah nih,




Yerrr.. nih lah puncanya. Punyalah ramai yang mengorder. Dalam gambar nih pun baru separuh dari order. Banyakkkk lagi yang belum berpacking. Malam nih insyaAllah Makde datang lagi menghantar stok kuih raya. Yang dah berhantar tu pun tak kira lagi.. fuhh.. penat, tapi besttttttt!! (sory pada customer first batch aritu, aku tak sempat nak amik gambar, tak menang tangan nak handle kuih & handle si kecik Ariff tu.. hahaha.

Apa pun tenkiu tenkiu tenkiu berry much pada semua yang mengorder. Tak sangka betul, bertambah-tambah customer aku. Korang memang bestt lah. Sory kekalau aku terlambat mereply email / sms. Kelam kabut tau. Tetaim nak berbalas sms tu laa si comel tu nak join sekaki.. hihi.

Pada yang belum dapat order, nantikan kedatangan aku minggu nih nahh. Pada yang nak order lagi dan lagi, sila order awal-awal sebab minggu last puasa aku nak close order dah. Nak kosentret on raya la pulak. Aku pun nak buat final shopping taim tu.. *wink*

No comments: