Thursday, October 04, 2012

Cantik

Tengah berfikir macam mana nak kelihatan cantik dan jelita di mata Mamoru. 

No, dia tak request aku buat apa-apa. Aku je yang terlebih concern. Aku rasa, bila dah ada anak dua ni aku kurang fikirkan bab-bab kecantikan. Bz manjang.

Oh sebut pasal anak, patutlah aku pelik tengok kenapa ruang tamu berjerebu. Ingatkan ada orang sembur asap penghalau nyamuk aedes. Rupanya anak-anak aku tengah perabiskan sebotol bedak.

Okebaii. Kita sambung entry ni lain kali. Aku nak bertempur dengan 2 sojar kecik.


2 comments:

LiNda said...

kak..linda da byak bace entry akk pasal hiking. salute abis la ngan akk da pnjat byk bukit n gunung. Linda baru je try hiking ni...:)

Anonymous said...

Linda, thanks sudi baca blog merapu ni hihih.. kalau ada masa nanti boleh gi xpdc sesama. ajak incik tunang sekali. salam kenal dari outdoorfreak :)