Monday, October 01, 2012

Gambar Salomon X-trail Race

First time lari kat trail UPM. 10km yang hazabb. Dah la aku dgn Mamoru datang lambat 20 minit. Semua runners dah start lari. Hampir 2km kami lari baru jumpa runners lain. Semput aku mengejar orang depan. Tak sempat nak warm up bagai. Lompat turun keta, terus lari ok! Gilo. Nasib baik tak krem segala.

Layan gambar je lah. Aku tengah melayan sakit kaki nih. Turun gunung aritu pun tak seteruk ni ok. Mengangkang turun LRT pegi ofis. Haih.


Bergambar dengan medal & no fav aku.

Taim baru-baru terserempak dengan orang depan. Yer, kami lari kat kawasan ladang lembu

Aku tamatkan race dalam masa 1 jam setengah. Winners kategori aku menang dengan catatan masa 58 minit. Gila laju. Takper, next year, aku nak make sure aku among top 5.

Layan amoi seksi kat belakang


Bergambar dengan bunting Salomon

Lagik enterprem

Brunch

Last post sebelum pegi shopping bebarang Salomon kat booth derang.

No comments: