Thursday, April 17, 2014

My worst distraction

Can't wait for my Gunung Murud trip!
Tak sabar nak conquer my lastttttt G5! Meaning to say, conquering 5 gunung tertinggi kat Malaysia ni.

G5 List:
Gunung Kinabalu 
Gunung Tambuyukon
Gunung Trusmadi
Gunung Mulu
Gunung Murud

Jumaat ni ada perjumpaan untuk team xpdc Murud. Line up tak ramai. Ada 13 orang je coz transport untuk ke sana memang sangat terhad. Itupun dah tahap merayu menggoda aku contact Maswing staff suruh overbooked flight. Sepatutnya tak boleh buat camtu. Dan sepatutnya, 3 orang dari team member xpdc ni tak boleh join. Tapi biasalahkan, bila aD dah nakk tu, memang dia akan usahakan sampai dapat jugak.. haha. So, geng, aku demand layanan as a queen masa kat Murud nanti.. wakakaka.

Oh, ekceli bukan nak update pasal trip Murud. Just nak jot down tentang satu lagi mission gila nak lari 2 full marathon dalam masa 12 jam! Meaning 42km darab 2 = 84km! Dah serupa ultra.. haha.

Bila? 11 & 12 October ni (BSN & Standard Chartered marathon)

11 Oct start lari 42km pukul 8.00 malam. Dijangka habis lari pukul 1.00 pagi. Pastu rehat 3 jam sebelum sambung lari 42km lagi pukul 4.00 pagi. Dijangka habis lari pukul 9.00 pagi... hahahaha

Misi gila.

Memula tu rasa macam cuak nak lari 84km ni tapi since Syah (my Kenaboi) partner pun buat benda yang sama, so ada la geng nak lari sama-sama. Takde la bosan lari sengsorang.

Oraitt. Nak pegi keje. Kita layan lagu theme hari ni. Lagu untuk diri sendiri dan kegilaan yang melanda diri ni. For my worst distraction! Cheers.





What would I do without your smart mouth
Drawing me in, and you kicking me out

You've got my head spinning, no kidding, I can't pin you down

What's going on in that beautiful mind

I'm on your magical mystery ride
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright

My head's under water
But I'm breathing fine

You're crazy and I'm out of my mind

'Cause all of me
Loves all of you

Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you, oh


How many times do I have to tell you
Even when you're crying you're beautiful too

The world is beating you down, I'm around through every mood
You're my downfall, you're my muse
My worst distraction, my rhythm and blues
I can't stop singing, it's ringing, in my head for you


Give me all of you
Cards on the table, we're both showing hearts

Risking it all, though it's hard



No comments: