Sunday, April 27, 2014

HSL Run kat Kajang

My last run before depart to Murud, Sarawak

Pergi sorang ja. Habis lari terus balik. Tapi rasa best jugak. Takde kecoh nak tunggu sesiapa. Kalau dapat lari oversea sengsorang pun best kan.. fefeeling solo backpack.. miahaha. Tapi confirm Mamoru tak lepaskan. Sure panjang ceramah dia nanti.. haha.

Tapi good thing is, he approved aku pegi sorang for SAS Trail run 30km kat Tioman this coming 10 May. Yay!! Kalau jadi, aku let go bib untuk Deuter run 11 May ni. Tapi depends jugak. Sebab decide pun last minit. Tunggu organizer confirmkan slot untuk aku. Kalau ada, Tioman aku datang! Haha.

Talking about HSL Run pagi tadi, aku dapat buat PB. Lari 10km dalam masa 56.29 minit. Average pace 5.56 mins per km. Fastest pace 4.57 mins per km.

Tapi still tak puas hati dengan performance sendiri. Seriously I can do better than this. Haih. Tunggu next run lah.

Layan muka kak Long kat bawah ni. Takde orang nak amik gambar kan.. selfie je lah.


No comments: