Monday, April 07, 2014

Autism Run 10km at Tasik Titiwangsa

Tak sampai 10km pun route Autism Run ni. Kira ok la. Fun run kan. Itu pun performance kelauttt.. haha.

Lari time 1st day period memang apa pun tak boleh. Habis lari terus sakit perut. Rasakan.

Ni antara event run yang aku register sendiri. Selalu tu sexytary Gogo yang register kan untuk our running team. 


With Arina. Co pilot aku pagi tu.. in case kalau aku tak larat nak drive lepas lari.

Showing off finisher medal tapi tak nampak. Show off orangnya je lah.


Running buddies, Am & Shah (kanan). Oh, ni kali kedua aku lari dengan Syah. First, masa Kenaboi Adventure Race last week. Dia la partner yang abang Nua matchkan dengan aku. Single & available.. haha. He's a Lawyer ok. First time jumpa je terus clique. Tak sangka dia register untuk Autism run jugak. Tu yang jumpa lagi. Thanks to him duk teman aku yang tak larattt ni lari all the way sampai finishing line.. haha.


Hair braid. Ni after lari. Tak sangka still intact. Kalau lari 42km tataw la rupa apa.. haha


Konon nak braid macam Elsa - Frozen.. haha


In action with Syah

No comments: