Saturday, May 10, 2014

Insiden pagi ni

Why can't man leave a woman alone.

Gittew tagline pagi ni.

Start lari semula pagi ni selepas 4 hari balik dari Sarawak.

Muscles stress and protest dengan pace pagi ni. Sakit woo pergelangan kaki. Rasa semua nak meletup. Terpaksa slow down.

Kat depan pusat belia, aku perasan sorang mamat kurus pakai all black jalan kaki sengsorang. Couldn't be bothered sebab jalan tu memang ramai kot orang guna. Cuma maybe awal pagi so, takde orang situ.

Aku dengar dia cakap "Hi". Tapi aku just angkat muka tengok dia dan continue lari. Tak kenal kot.

Serious tak sangka dia grab lengan aku masa aku sampai kat sebelah dia. Takut tu takde lah sebab taim tu dah siang, cuma terkejut badak je! Cecepat aku rentap tangan aku.

Nasib baik lengan aku licin berpeluh. So dia punya grap tu terlepas. Plus dia punya grab tak kuat pun. Sempat aku toleh tengok muka dia sebelum aku speed lari dari dia. Speed naik bukit lak tu.. putus nafas sekejap. Tapi mamat tu tak kejar pun.

300 meter kat depan aku jumpa Arina. Dia baru keluar rumah. Legaa beb.

Serious sakit hati dengan lelaki gila camni. Pada aku derang ni tak diajar dari kecik untuk respect orang perempuan. Saiko.

No comments: