Wednesday, May 14, 2014

Running mode on

Kurang sebulan ja lagi untuk aku punya next full Marathon.

Tengah cari team yang buat LSD minggu ni or minggu depan. Nak menyelit. Serious nk kena buat LSD at least 30km sebelum FM Melaka. Kalau tak mental beb. Training aku bulan ni dah la kelauttt.

Atau tak pun, aku kena lari more than 56km per week. Ok yang ni macam payah sikit sebab cuaca tak menentu.

Nampak macam aku tak boleh jual bib Firefighter 21km next. Need to use it as one of my training for Melaka. Kira macam LSD la.. cuma kena tukar Long Slow Distance kepada Long Fast Distance (LFD).. wakaka.

This week ada NM Galaxy 15km. Can consider LFD jugak lah.. haha. Thanks to my #runhikepartner Syah coz sanggup cari dan belikan bib NM untuk aku. Appreciate it so much!

Oraitt. Carbo load time for NM Galaxy.. 3 more days to go!

No comments: