Tuesday, September 26, 2017

Makan dan makan

Bestnya kalau jadi suri rumah sepenuh masa. Bangun tido hantar anak pi sekolah. Pastu kemas umah. Pastu masak. Pastu makan sambil tengok tibi. Pastu masak lagi dan lagi. Sambil makan dan makan lagi.

Hari ni banyak masa free. Selain masak dan makan, aku  pi register almost semua major event running untuk 2018.

SCKLM 2018 yang belum buka lagi tu pun aku dah book hotel dari 7-8 April kat tetengah KL  - 200 meter je hotel  dari Dataran Merdeka tau. Gigih kan. Semata tanak sampai lambat kat starting point. Event lain pun sama. Semua aku book hotel.. hihi.

Anticipating a wonderfull running journey with strong achievement next year!

Punya la rajin sampai kuih raya pun aku buat arini.. hihi. Buat kudap2 depam tibi.

Nothing beats homemade lauk. Sambal ayam + sup kaki ayam + kangkung celur cicah budu. Sedaaaappp deh (Budu beli kat Ganu aritu)

3 comments:

Anonymous said...

Salam Kak AD, ;)

Saya Min,

Dah lama follow blog kak AD, actually teringin nak jadi macam kak AD, saya memang ada minat into running tapi tak ada guide yang proper huhu. Kalau nak Kak AD jadi mentor sy boleh? :) hehe Thanks Kak AD!!

Anonymous said...

Salam Kak AD :)

Anonymous said...

Salam kak aD ;)

Sy Min. Teringin nak jadi macam akak hehe
Sy memang minat dgn running tp tak ada proper guide. Nak mintak akak jadi sifu boleh? Heheh thanks Kak AD!! :*