Saturday, June 30, 2018

Shake up run

Cuaca kat sini really weird. Semalam, pagi 21°c tak sejuk sangat tapi petang sejuk 15°c. Tapi hari ni pagi sejuk gila 13°c dan petang 21°c. Terbalik dari semalam.

Pagi ni ada easy run. Coach ajak lari kat starting point area. Lagipun nak support Arul. Dia lari 5km. Fun run 10km & 5km started pagi ni.

Kami pergi ke starting point area kat Southport naik tram. Jolene bagi kami one day unlimited ride pass. Boleh guna sampai lebam.. hihi.

Really nice place. The starting point area. Kalau bawak kiddos sure depa suka. Got lotsa place and kids park!

Lepas run, pegi brunch. Again big portion.

Balik bilik je aku terus tertidur dengan running attire! Siap stokin!! Vivien cakap aku tidur mati.. huhuhu. Dia kejut2 tapi aku tak bangun2. Cuaca kat sini serius buat badan aku rasa nak tidur je. Haish.

Nasib baik boleh qada solat. Kalau tak, ke lauttt.

Sunrise from our balcony. Subhanallah, cantik!!

Kami dalam tram

Bergambar kat salah satu stesen tram. Tram ni tren atas jalan. Nice!

Cakap kejuuu!!!

Cooling down after shake up run

Kat one of the many park

kalau dah kaki bergambar tu, mesti nak toleh jugak.. kiki

Yeay! We're ready for tomorrow race!!

Jumpa maskot taiwan yang lari 5km pagi tadi. Jumpa runner Singapore Run Soh Fast dalam tram. Tak sempat nak bergambar sebab ramai sangat orang.

Our brunch. Aku makan bihun goreng, kentang, ikan & telur goreng.

Bukti aku tidur mati. Vivien amik gambar dan tunjuk kat aku.. hahaha

1 comment:

Siti Yang Menaip said...

seronokla ada squad macam ni kan sama2 buat aktiviti cenggini. keep it up CT kasi sokongan dari jauh =D