KENGKAWAN

Thursday, March 27, 2008

Dah dapat!

Awal gila tukang pasang water heater datang. Janji nak pasang hari nih, tapi ntah camner boleh terawal pulak. Barrguss betul service derang.

Aku tak tengok pun macam mana mender alah nih dipasang. Rumit gak ek? Hampir sejam setengah baru siap. Hasilnya? Boleh lah. Tapi messy sikit. Boleh nampak paip air yg salurkan air ke water heater tu. Nasib baik rumah sewa. Kalau rumah sendiri, dah lama aku tebuk lubang - simen paip air tu dalam dinding. Tak kisah lah, janji aku tak kesejukkan tetiap pagi.. hehe.

Pagi tadik rebut-rebut nak mandi air panas dgn Mamoru. Sajer menyakat aku la tu. Nak rasmi kan konon.. hehe. Ekceli Mamoru tak suka mandi air panas. Masa kat kampung aritu, jenuh lah bapak aku suruh Mamoru "on" kan suis air panas masa mandi. Dia tamau. Pelik aku. Tahan dia mandi sesejuk camtu. Air paip kat rumah kampung aku sangat sejuk ok.

Note: Sila abaikan entry yg macam kebudak-budakan nih. Orang baru nak mula hidup baru, camnih lah.. hehe. Memender kecik pun rasa besar. Kalau beli mender besar (e.g., rumah / kereta) nanti tataw lah camner kemaruk nya pulak.. ahahaha.


2 comments:

aCu^RoSe said...

cantik nyerr.. jam loceng tuh..hehe

aD said...

acu, comel kan? tapi entry nih untuk water heater.. hhikhikhik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...