Tuesday, March 25, 2008

Mata gothic

Hey hey yu yu
I dont like your girlpren
No no way way
I think you need a new one

Ahahaha.. aku berangan jadi Avril hari nih. Serius.

Pagi tadi masa bersiap-siap nak ke opis, aku dapat satu idea baru cemana nak pelbagaikan cara pemakaian eyeshadow. Konon nak lari dari style yg aku selalu buat. Tapi bila selongkar beg rotan tempat aku bubuh segala alatan make up, tak jumpa lak kaler lain. Baru aku sedor, selama nih aku just ada koleksi kaler natural je (hm, kena beli lagi nih).

Pastu aku jumpa satu base eyeshadow kaler hitam putih yg aku beli dulu (lama tak pakai). Apa lagikk kann.. terus aku tenyeh kat kelopak mata & palit sikit hujung dan kawasan bawah mata. Memang gothic habiss. Dengan eyeliner hitam, eyeshadow hitam.. pendek kata macam Avril lah (perasann tak hengatt).

Aku: "b, tengok mata ad, sama kan dgn Avril" (konpiden tuu)
Mamoru: "Avril?? (tergelak besar) hmm....... sama.. sama.." (puji tak ikhlas)
Aku: "tak comei ke?" (start tarik muka)
Mamoru: "Comeiii.. besok buat style Britney pulak ek"

Perli la tu..

Pengakuan: Ekceli make up aku memang langsung takde rupa Avril. Sipi-sipi tu ada la kut (still tanak kalah gak hehehe). Tapi aku sukaaa! Nampak dramatik sangat mata aku hari nih tau.

P/s: Sorry. gambar takde. Akak takde kamera lagik. Nak beli bulan nih, bajet lariii dek nonn. Sabau lah nak. Sementara tu, pepandailah korang menggunakan imaginasi sendiri untuk setiap cerita yg akak tulis nih ok? Daa..

No comments: