Friday, March 14, 2008

Cinta ada di udara

Ahahahahaha.. tengok jam pukul berapa sekarang? Pukul 2.00 petang kan? Akak baru masuk opis dek nonn.. kelass kan.. selamba badak je buat opis nih macam bapak mentua aku yg punya (ops.. sory b).

Bz sekerat hari tadi dgn Mamoru. Bz merayap kat Pekan Meru. Buat apa tataw.. hehehe.

Semalam aku balik awal. Pukul 4.30 ptg dah sampai rumah. Plan nak kemas-kemas rumah pastu nak masak lauk ikan bilis goreng cili api (requested by Mamoru). Tapi, ntah naper bila masuk bilik je, aku tetiba jadi emo teringatkan Mamoru. Tetiba je boleh rindu kat dia. Pelik sey. Orang baru kahwin mmg camni ke? Ke aku sorang je yg ngengade terlebih? Tapi seriyes tau aku rindukan Mamoru semalam. Siap tak jadi buat keje rumah.. terus baring atas tilam & zZzzZ (err apesal aku dapat rasa korang macam nak tuduh aku create alasan untuk elak buat keje rumah ey? hehehehe)

Lewat petang Mamoru called. Terpisat-pisat aku jawab tipun. Dia on the way balik rumah. Alamakkkk, aku tak sempat masak lagi. Mamoru cakap tayah sesusah, dia nak ajak aku dating kat luar. Yiehaa..

Seronok pulak bila keluar dating lepas kahwin. Aku lak sajer melaram habis-habisan. Biar terjojol mata Mamoru tengok isteri dia nih.. kikiki. Seronok bila kena puji suami nih. Tapi yang aku geremmm tu, tak penah Mamoru cakap aku nih wangi ke harum semerbak ke. Bebalik dia cakap “busyukkk” je.. walhal dekat nak suku botol perfume aku sembur kat badan nih. Geremmm!

Kami dinner kat Carl’s Jr Burger (depan GSC Mid Valley). Besar gila burger restoran nih. Sedap woo. McD punyer burger pun kalah. Lepas makan, kami gi tengok movie pulak. Cerita “10,000 BC”. Cerita tu simple je tapi jalan cerita dia sangat menarik. Part yg best tu, sekejap-sekejap kang Mamoru kiss kepala aku bila aku lentok kat atas bahu dia.. rasa sayanggg sangat.. (erkk sory, yg nih takde kaitan dgn cerita dlm movie tu)

Dekat pukul 11.30 malam baru kami sampai rumah. Jumpa Chua & the gang kat restoran bawah rumah. Derang tengah bincang tentang trip untuk hari Sabtu nih. Caya lah, tak sangka derang sanggup ubah trip untuk aku. Trip ke Gunung Bunga Buah di tukar kepada trip Air Terjun Sg. Chilling kat Kuala Kubu Bharu.

Disebabkan plan berubah last minit. Malam tadi jugak kami berkejar ke pasar beli barang-barang. Wan cadang kami buat BBQ. Kelam kabut lah memasing cari ikan & ayam tetengah malam tadi. Nasib baik jumpa.

Ok lah, tak boleh lelama nih. Kejap lagi nak balik rumah. Nak marinate bebahan untuk BBQ. Pukul 10.00 malam nih nak bertolak.

No comments: