Wednesday, May 30, 2018

14 Ramadhan 1439H

Masih disini.

Turn mommy pula ambil cuti hari ni.

Banyak masa terluang. Coz Aleesya mostly spent her time with sleeping. Penat sangat agaknya bergaduh & menjerit setiapkali nurse datang bagi ubat.. huhu.

So, guna masa & peluang yang ada ni sebaiknya. Ramadhan pun tinggal 2 minggu je lagi. Banyak benda berfaedah yang perlu dikejar selain dari create IG semata untuk mengeji,  mengumpat, mengaib, mengadu domba & mengugut.. #moveon #pakudulangpakusepih #ilovemyfamilytoo #spreadlovenothate  #husnuzonsesamamanusia #yesAllahswtknows #sowhyworried 

Oh btw, this weekend ada long run dengan SAC lagi. This week aku kena lari 30km (last week 28km as per SAC schedule). Saja nak inform. Kot la nak bagi pahala free lagi.

Eh tersyasul. Tak ini bukan mengumpat. Kalau mengumpat, kena set blog ni as private gitu. Ini nasihat je. Dan jangan risau, aku bukan pendendam macam kau. Aku dah maafkan semuanya. 

Semoga Tuhan jauhkan aku dari perasaan iri hati dan hasad dengki orang lain terhadap aku dan aku terhadap orang lain. Amin.

Yang dilindungi

Teddy pun berbalut tangan sekali.

Nyam nyam.. 

Tidur lagi

Kesayangan Daddy

No comments: